Жетісу облысы білім басқармасының
Ескелді ауданы бойынша білім бөлімі мемлекеттік мекемесінің
"Жаңалық негізгі орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
отдела образования Шуского района
Приемная
+7(72836) 3-75-14
Бухгалтерия
+7(72836) 3-75-14
Версия для
слабовидящих
17
апрель
2017

Жоспарлар

<!-- [if gte mso 9]>

Қысқа мерзімді жоспар

Күні

24.02.2017

Сыныбы

7

Пәні

Физика

Сабақтың тақырыбы

Су көлігі. Ауада ұшу

Мақсаты

Су көлігі және ауада ұшу туралы біледі. Су көлігі мен ауа шарларының түрлерін біледі.

Күтілетін нәтиже

Су көлігі және ауада ұшу туралы түсінік алды. Су көлігі мен ауа шарларының түрлерін ажырата алады, олардың құрылысын білді.

Сабақтың әдісі

пазл, суретпен жұмыс, тәжірибелік жұмыс, конверттегі есептер.

Ресурстар

интерактивті тақта, постер, макер, стикер,кітап, сурет, видео, стакан, жұмыртқа, су,тұз.

Сабақтың барысы

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

I.Ұйымдастыру кезеңі

4мин

Психологиялық тренинг

"Күн сәулесіндегі

 менің қасиеттерім” арқылы жағымды ахауал туғызамын.

Бағалау парқшаларымен таныстырамын.

 

 

 

 

 

 

Топқа бөліну

«Пазл» әдісі: Сурет қиындылары беремін.

 

Әрбір оқушы парақ алады. Күн салып, ортасына өзінің есімін жазады. Күн сәулелерінің орнына өзінің жақсы қасиеттерін жазады. Сосын бір-бірлеріне беріп ауыстырады. Көршісінің жазғандарымен келісетіндерінің  ғана астын сызады т.б.қасиеттері қалып қалса қосып жазады.

Стикерлерді алып, сурет қиындыларын құрастырып, топқа бөлінеді.

1-топ: Ауа шары

2-топ: Кеме

II. Үй тапсырмасы

4 мин

«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен сабақты қайталаймын.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

III. Ой қозғау

4 мин

Суретпен жұмыс:

2-топқада көлік су және ауада ұшатын көлік түрлерін беремін.

2-топтағы оқушылар өздерінің топтарына байланысты көлік түрлерін таңдап алып, пазл арқылы құрған  суреттеріне жабыстырып шығады.

 

5мин

Видео көрсетілім:

Су көлігі және ауада ұшу туралы көрсетілім көрсетемін.

Жаңа тақырыпты хабарлаймын. Мақсатын оқушыларға қойдырамын.

Оқушылар видеоны көріп, қосымша мәлімет алады.

Оқушылар өз ойларын айтып шығады.

 

 

IV.Тәжірибелік жұмыс

5мин

2 топқа да екі түрлі тәжірибелік жұмыс беремін:

Ауа шары тобына:

Стаканға су құйып,   2-3 қасық ас тұзы салыңдар.                  Содан тауық жұмыртқасын банкаға салыңдар. Тәжірибені жасап, түсіндіріңдер.

Кеме тобына:

Стаканға  су құйыңдар. Содан тауық жұмыртқасын банкаға салыңдар. Тәжірибені жасап, түсіндіріңдер.

Екі топтағы оқушылар тәжірибелік жұмыстарын жасап, қорытындысын шығарып, түсіндіріп береді.

Сергіту сәті

2мин

«Қызықты ақпарат» Видео көрсетілім:

Кемені қалай құрастыру керек.

Оқушылар видеоны көріп шығады.

V. Конверттегі есептер

7мин

Конвертте есептер беріледі:

1 – есеп:

Кеменің суға батқан бөлігінің көлемі 25м3. Кеменің массасы неге тең? Судың тығыздығы 1000 кг/м3

2-есеп:

Қарағайдың тығыздығы 5100кг/м3, бөрененің көлемі 0,5м3. Бөренеден буылған салдың көтеруші күшін анықтаңдар.

Екі топтағы оқушылар конвертті алып, есепті топпен бірлесе отырып шығарып, постерге шешімін түсіндіріп шығады.

Оқулықпен жұмыс

7мин

Оқулықтағы 25-жаттығуды орындатамын.

Әр оқушы оқулықтағы 25-жаттығуды орындап, дәптерге шешімдерін жазып шығады.

VI. Бағалау

3мин

Бағалау парақшасы бойынша қойған ұпайларына қарап, бағаларын қойып шығамын.

Бағалау парақшасындағы ұпай сандарын айтып шығады.

Рефлексия

2мин

«Білім теңізіне қайықты жіберіңіз»  

Тақырыпты толығымен жақсы меңгердім -  өз қайығын «Білім теңізіне» жібереді

   Тақырыпты толығымен меңгере алмадым – «Ереже шығанағында» қалады.  

Оқушылар парақтарды алып,өздері кемені жасап, бір жағына тілектерін жазып, іліп шығады.

Үйге тапсырма

2мин

46-47 оқу

25-жаттығу: №3

26-жаттығу: №3

Кеме тобына: "Сүңгуір қайықтар”  туралы реферат жазу

Ауа шары тобына: "Дирижабль” туралы реферат жазу

Күнделіктеріне жазып шығады.

 

 

<!-- [if gte mso 9]> Normal 0 false false false RU X-NONE X-NONE <!-- [if gte mso 9]> <!-- [if gte mso 10]> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;} table.MsoTableGrid {mso-style-name:"Сетка таблицы"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-priority:59; mso-style-unhide:no; border:solid windowtext 1.0pt; mso-border-alt:solid windowtext .5pt; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-border-insideh:.5pt solid windowtext; mso-border-insidev:.5pt solid windowtext; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-fareast-language:EN-US;}

Похожие публикации:

02 январь 2017 Мектеп туралы
Назад 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 Вперед